poniedziałek, 4 maja 2015

I like free time


Dzisiejszy dzień okazał się dużo cieplejszy i bardziej słoneczny niż przypuszczałam.
Wolny czas zazwyczaj spędzam ze znajomymi, ale czasami też trzeba od nich odpocząć. Leniuchowałam do 11:30, a potem pomyślałam, że mogę wykorzystać tą cudowną pogodę
i zrobić kolejny post. Na dworze były 24 stopnie, więc wygrzebałam z szafy szorty i T-Shirt, dodałam do tego czarne nike Air Force, okulary przeciwsłoneczne i naszyjnik.


                                         

T-Shirt - Terranova / spodenki - Sinsay / okulary - Sinsay / naszyjnik - Cropp 


5 komentarzy:

  1. Stylizacja już typowo letnia, u mnie niestety nie było jeszcze w tym roku aż tak bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Bardzo ładne zdjecia! Gdzie były robione?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdjęcia robione w Sokołowicach - niedaleko Oleśnicy.

      Usuń
    2. Ogólnie super blog czekam na więcej:D

      Usuń
    3. Cieszę się bardzo:D

      Usuń